Kan ik op de computer een Ipad volgen?

Ik heb 2 computers, bedraad, achter een router hangen. Vervolgens is er nog een Ipad in huis de gebruik maakt van het wifisignaal van dezelfde router. Kan ik op mijn pc zien wat degene die de Ipad gebruikt, aan het doen is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je teamviewer download op de ipad en op de computer dan kan je meekijken.

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag van je

MVG
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je bedoelt dus dat ik kan zien wat de ander (die de Ipad gebruikt) op hetzelfde moment doet, zonder dat deze kan zien dat ik meekijk? Dat is dus wat ik eigenlijk bedoel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
meekijken op een pc voor de ipad is lastig dat weet ik zelf eerlijk gezegd ook niet.
Maar je kunt niet kijken zonder dat ze het kunnen zien