itunes kan iphone niet meer synchroniseren foutcode -54, wat te doen?

Al een paar dagen kan ik mijn iphone 5s niet meer synchroniseren met itunes, hij geeft deze foutmelding aan ''iphone kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-54)''

Ik heb itunes en alle andere programma's van apple al verwijderd van mijn laptop en opnieuw gedownload, maar hij blijft die foutmelding geven.

kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (2)

Synchronisatie instellen

Alvorens de synchronisatie in te stellen, installeert u de nieuwste versie van iTunes. U hebt het volgende nodig om te synchroniseren via Wi-Fi:

iTunes 10.5 of hoger
iOS 5 of hoger
Telkens als u synchroniseert, wordt de inhoud van het iOS-apparaat en de computer bijgewerkt om nieuwe, bijgewerkte of verwijderde inhoud weer te geven. U kunt op elk ogenblik de synchronisatieopties wijzigen.

Synchroniseren via USB
Open iTunes.
Sluit het iOS-apparaat aan op de computer met de meegeleverde USB-kabel.
Klik rechtsboven op de knop van het apparaat. (Als u de iTunes Store hebt geopend, klikt u eerst op de knop 'Bibliotheek'.) Als u het apparaat niet ziet, moet u wellicht de navigatiekolom verbergen. Kies Weergave > Verberg navigatiekolom.
iTunes met de knop van het apparaat
(Afbeelding 1)
Sommige tabbladen verschijnen niet als de bibliotheek de bijbehorende inhoud niet bevat. Als u bijvoorbeeld geen podcasts hebt bewaard in de bibliotheek, verschijnt het tabblad 'Podcast' niet.
Tabbladen in iTunes
Klik rechts onder in het scherm op 'Pas toe' om de synchronisatie uit te voeren.

Synchroniseren via Wi-Fi
Open iTunes.
Sluit het iOS-apparaat aan op de computer met de meegeleverde USB-kabel als u de synchronisatie via Wi-Fi wilt instellen.
Klik rechtsboven op de knop van het apparaat. (Als u de iTunes Store hebt geopend, klikt u eerst op de knop 'Bibliotheek'.) Als u het apparaat niet ziet, kiest u Weergave > Verberg navigatiekolom.
Selecteer op het tabblad 'Overzicht' de optie 'Synchroniseer met deze [apparaat] via Wi-Fi'.
(Afbeelding 2)
scherm van apparaat in iTunes
Als de computer en het iOS-apparaat zich in hetzelfde netwerk bevinden, verschijnt het iOS-apparaat in iTunes en kunt u ermee synchroniseren. Het iOS-apparaat synchroniseert automatisch als aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
Het iOS-apparaat wordt opgeladen.
iTunes is geopend op de computer.
Het iOS-apparaat en de computer bevinden zich in hetzelfde netwerk.
Als het iOS-apparaat in de linkerkolom in iTunes wordt weergegeven, kunt u de tabbladen van de verschillende soorten inhoud selecteren en de synchronisatieopties configureren.
Klik op 'Pas toe' of 'Synchroniseer' om het iOS-apparaat te synchroniseren.

Als dit niet lukt klikt u op bronnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
er kunnen meerdere problemen zijn,
Bij mij had het ermee te maken dat na de laatste update van Itunes het ineenkeer nodig was dat mappen niet op 'alleen lezen' stonden.
Ik heb vervolgens mijn hele itunes bibliotheek leeg gemaakt al mijn mappen waar muziek in stond van het 'alleen lezen' vinkje verlost en nu kan ik weer syncen!
Mijn advies is dus bibliotheek legen, mappen waar je muziek in bewaard aanklikken met de rechtermuisknop eigenschappen en dan het vinkje bij 'alleen lezen' weghalen en dan toepassen. Vervolgens weer toevoegen aan itunes en dan moet het lukken succes

Toegevoegd na 28 seconden:
ps ik heb een iphone 5