Weet iemand waarom mijn mobiele gegevens blijft aanspringen?

Hallo
Mijn mobiele data of 3g blijft altijd aanspringen, en dan beginnen apps van zichzelf te updaten en dat is behoorlijk prijzig. Ik heb een samsung galaxy s4 met android 4.4.2 en ik heb ook al de app Apn switch geprobeerd maar tevergeefs... De app zegt dan dat mobiele data uitstaat terwijl het aan staat. Kan iemand me helpen aub?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soms helpt vliegmodus aan en na 10 sec weer uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok zal proberen, maar ik zet nl. Soms vliegmodus gewoon aan en het bleef aanspringen maar ik zal het proberen.
Alvast bedankt

Het beste antwoord

Ik heb ook de Samsung Galaxy S4 met Android 4.4.2. Ik had dit probleem ook. De dataverbinding sprong bij mij aan als ik de telefoon in apps vergrendelde. Als je gewoon op het homescreen zit en je vergrendelt hem dan heb je als het goed is hier geen last van.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt! Zal het proberen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke het is net hetzelfde bij mij, maar weet iemand hoe dit komt?