Waar is het "gaas" links en rechts boven het toetsenbord voor?

Link en rechts boven het toetsenbord zit "gaas". Ik dacht eerder dat dat de speakers zijn, maar die zitten onder de laptop.

Maar wie weet waarvoor dit "gaas" is?

Het betreft de ASUS N750JK-T4158H. Zie het plaatje. (Het is moeilijk te zien, maar het "gaas" zit dus links en rechts boven).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al in de handleiding gekeken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, niks wijs van geworden.

Het beste antwoord

Als jij zeker weet dat het geen speakers zijn, dan ventilatie? Ik kan geen andere toepassing bedenken dan een handige manier om sneller je koffie erin te kieperen dan?

Toegevoegd na 38 minuten:
Vond nog een soort airflow schema, misschien dan toch voor ventilatie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha koffie ;-). Nee, de ventilatie zit achter en onder. Dat hoor ik namelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Euhm, volgens mij is het echt niet voor ventilatie..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vermoed voor lucht inlaat. Zoals sommige game PC's ook hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lucht inlaat, dat kun je toch wel horen?

Andere antwoorden (2)

Ik heb ook een Asus de X53U en bij mij zit over de hele breedte van de laptop boven het de f-toetsen 'gaas', bij mij zijn dat dus wel speakers.

Toegevoegd na 1 minuut:
Speakers onder de laptop? Weet je zeker dat dit niet de ventilatie is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat heb ik gezien,er zitten aan de voorrand onder 4 speakers...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja dan blijkt maar weer, de ene Asus is de andere niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja inderdaad.
De speaker onderaan is waarschijnlijk je subwoofer.

De speakers onder het gaas boven het toetsenbord zijn dus je 'gewone' speakers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat klopt niet. Want als ik bijvoorbeeld muziek luister komt het geluid van onderen! Niet van boven het toetsenbord. Dat kan je heel goed horen d.m.v. je oor erop te leggen ;-) Het is gewoon erg raar dat "gaas"...