Waarom komt er alleen geluid uit de onderkant i.p.v. boven het toetsenbord?

Net nieuw deze laptop. Fijn ding, maar ik merk dat het geluid alleen uit de onderkant komt terwijl er links en rechts boven het toetsenbord ook speakers zitten. Hoe komt dat? Ik zou het graag willen veranderen, maar ik zie niet waar dat moet.

Het betreft deze laptop: Asus N750JK-T4158H

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Staat dit niet vermeld in de gebruiksaanwijzing?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Euhm, wat zijn fans? ;-)
Antoni
9 jaar geleden
Dat zijn ventilatoren voor de koeling van je computer.

Het beste antwoord

De vier speakers zitten allemaal onder de laptop en ook nog redelijk dicht bij elkaar. In testen is dat eerder ook al opgevallen:
"Four speakers under the front edge in combination with an external subwoofer result in a 4.1 system, but it cannot create a real surround effect because of the similar location of the speakers. "

Toch wordt het geluid als bovengemiddeld beoordeeld:
"Apart from the slightly weak medium tones, you get one of the best notebook sound systems currently available."
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké bedankt, maar waar is dat gaas dan voor? (links en rechts boven het toetsenbord)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Das de volgende vraag! ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha :) Ik zal hem gelijk stellen, hartelijk dank!