ik kan niet inloggen op skype ondanks dat ik het juiste wachtwoord gebruik?

al diverse keren heb ik hulp bij microsoft gevraagd en telkens krijg ik een nieuwe code die dan weer niet juist blijkt te zijn. Na enkele malen krijg ik geen code meer en moet weer 24 uur wachten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je last van virussen op je computer? Er zijn namelijk van die 'pestvirussen' die je belemmeren dingen op je computer te doen. Ik had zelf ooit een virus die ervoor zorgde dat er programma's werden opgestart die ik niet opgestart wou hebben. (Als ik microsoft word aanklikte, dat hij microsoft excel opstarte.

Antwoorden (1)

Ik had dit laatst ook, nieuw wachtwoord aangevraagd en dergelijke en toen werkte het nog steeds niet. Toen maar eens gekeken of er updates voor Skype waren, en er was inderdaad een nieuwere versie. Die werkte ook meteen, met hetzelfde password dat eerst geweigerd werd.
gvrox