Volgens mac tracker beschikt je macbook pro over een mini display port ?

ik weet alleen niet of je model ook over directe audio doorvoer beschikt
maar volgens mij moet onderstaande adaptor wel werken met een extra hdmi kabel natuurlijk.

let echt even op, je hebt mini displayport en mini dvi dan zijn dus 2 vershillende poorten
Dat kan verschil maken tussen wel of geen geluid doorvoer

(je zou ook een mini dp naar dvi en dan een dvi naar hdmi kunnen nemen mocht je bijvoorbeeld die kabel wel hebben
maar deze heeft (waarschijnlijk)geen directe geluid doorvoer
het is wel belangrijk dat je TV een audio ingang heeft
anders moet je het geluid van de boxen van je pc doen
(hoeft natuurlijk geen bezwaar te zijn)
capthavoc