Is het mogelijk om los een paar uur internet te kopen?

Ik zit op het moment in een huis zonder internet, ik heb alleen mobiel internet op mijn telefoon maar wil graag gebruik maken van mijn laptop. Is het hiervoor mogelijk om, alleen voor vanavond, internet te kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou naar een bibliotheek kunnen gaan. Daar kun je tegen betaling van een klein bedrag voor een paar uur gebruik maken van internet.