Wie weet waarom ik in Excel plotseling bij toepassing van copy/paste van een formule de waarde van het copy veld verschijnt?

Als ik de formule handmatig invoer dan wordt als resultaat 0 getoond ipv de ware waarde. Zie ook het bovenste gele veld, heb daar al met de MIN formule geprobeerd tot resultaat te komen, maar lukt niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
bamibal
9 jaar geleden
Welk bovenste gele veld?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
DP7
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een plaatje van de sheet of een linkje waar we de sheet kunnen downloaden zou handig zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de vraag is me niet helemaal duidelijk, maar heb je al gekeken naar de celeigenschappen?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk kopieer je de cel ipv diens inhoud.

Of pas je plakken (speciaal) niet op de correcte manier toe.

Ben je misschien net van spreadsheetsoftware veranderd? Dan reageert een en ander vaak anders en dat is even wennen.

Als je denkt dat je niets verkeerd doet dan durven macro's nog wel eens roet in het eten sturen bij copy/paste opdrachten. Kijk dus na of het probleem 'm daar kan zitten.