Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan mijn laptop deze resolutie aan?

Ik heb een 24 inch Full HD tv gekocht, maar ik wil deze ook soms gaan gebruiken voor het gamen, het spel zal voornamelijk Far cry 2 zijn.

Nou is mijn vraag of mijn laptop deze resolutie wel aan kan om mee te gamen. i7 processor, 4gb ram en een nvidia gefroce gt540m van 2gb.

Ik kan er nergens antwoord op vinden, dus als je er iets van weet laat het horen graag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangezien het spel flink oud is kan dat wel. http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=85&game=Far%20Cry%202

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ja, je kunt via VGA of HDMI je laptop aansluiten op de tv en dan word elke resolutie wel ondersteund. Lukt dit niet ga dan naar instellingen-beeldscherm en stel daar de resolutie voor je tv in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jup, dat is mogelijk. Far cry 2 is een best wel oud spel, maar de graphics kunnen heel goed zijn. Maar aangezien je specificaties van je laptop kan dat zeker.

Je moet wel een HDMI kabel of een VGA kabel gebruiken tussen je laptop en de televisie. Als je zeker wilt weten of je laptop het aankan moet je deze site proberen. Zoek Far Cry 2 en klik op Can You Run It

http://www.systemrequirementslab.com/cyri
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan, al dan niet op maximale instellingen.

Op de FullHD resolutie 1920x1080p en ultra instellingen zou je 20 Frames Per Seconde (FPS) moeten halen.

Je hebt minimaal 30 nodige voor een vloeide ervaring, de instelling terug schroeven naar High ipv Ultra zou het zeer goed moeten lukken om een mooi vloeiend beeld te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing