Ik gebruik google chrome en mijn vensters sluiten soms vanzelf af, ben ik gehackt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Heb je een laptop?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaa
Ritsuka
9 jaar geleden
Dan gok ik eerder dat het te maken heeft met je touchpad, dat je daar overheen veegt of zo en daarmee je tabblad sluit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh hmm volgens mij zat ik niet echt aan mn touchpad, ik heb ook een virusscanner en die zegt steeda dat er geen virus of malware op staat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en zelf als ik per ongeluk aan min touchpad zit dan kan het nog steeds geen venster sluiten want ik moet dan nog op het kruisje klikken

Antwoorden (1)

Voor de zekerheid controleren op spy- en malware (bv Malwarebytes.org). De meeste viruscanners melden deze ongewenste software nl. niet. Sterker nog; dat mogen ze niet omdat je zelf (onbewust) toestemming hebt gegeven voor de installatie.