hoe maak bij de laptop lenovo g50 een snelkoppeling?

ik heb een laptop een lenovo g50 en heb al diversen mogelijkheden geprobeerd maar krijg maar geen snelkoppeling gemaakt van bijvoorbeelde de mail ik kan het alleen op mijn taakbalk vastzetten meer niet en in de beschrijving vind ik t niet wie kan helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Net als bij alle windows gestuurde pc's gewoon een snelkoppeling maken door te kopiëren dan vraagt windows ook wil je een kopie op je desktop.
Ritsuka
9 jaar geleden
Heb je een Windows Basic? Die is heel uitgekleed en daar kun je dit niet

Antwoorden (1)

Dan is er ofwel wat mis met je windowsinstallatie ofwel voorkomt bepaalde software (wsl bloatware van de fabrikant) deze mogelijkheid.

Als je nu zeker bent dat dit geen kwaadaardige software is (scannen van een live-distro buiten windows om met minstens 3 antimalwaretoepassingen) ben je het snelst af door windows te herinstalleren. Maar dan van een echte oem-cd zodat je van alle bloatware van je fabrikant verlost bent. Alleen de drivers van diens website downloaden en installeren.