Hoe kan ik foto's uit een album op Google plus naar Picasa kopiëren?

Ik heb een een link via de mail gekregen waarin de vakantie foto's staan, daar staan de foto's op Google plus, ik zou de fotos graag kopiëren/opslaan zodat ze in Picasa kunnen.
Het gaat om bijna duizend fotos dus één voor één is eigenlijk geen optie.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij is Picasa vervangen door Google Plus. Ik DENK dus dat alle foto's die op je Google Plus staan, ook beschikbaar zijn op picasa!