Kan ik de volgorde van mijn afspeellijst in spotify veranderen???

Ik zou graag mijn volgorde veranderen, maar hoe moet dat??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
20.1K

Antwoorden (1)

Dit kan, maar alleen als je ervoor zorgt dat er geen kolom (zoals Nummer, Artiest of Toegevoegd) is gesorteerd. Daarna kun je nummers naar boven en beneden slepen om alles in jouw gewenste volgorde te zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee hoor, ik heb het geprobeerd. Ik kan niet slepen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer dan eens te sorteren op Gebruiker en vervolgens te dubbelklikken op Gebruiker. In mijn geval heb ik daarna altijd de mogelijkheid tot slepen. Enkel in playlists waar meerdere gebruikers muziek aan de playlist toevoegen, kan dit voor moeilijkheden zorgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel gek, maar ik zie nu ineens rechts van boven sorteren staan. Ik kan het op naam, op titel of alfabet.
Dit had ik vantevoren niet gezien.
Trouwens ik ben de enigste gebruiker. Ik heb van alles geprobeerd .
Ik kon via bewerken alleen verwijderen, maar verder niks.
Ook het slepen lukte niet. En nu is er ineens een venster......rara