hoe kan ik contacten verwijderen?

Ik had ingelogd op Google+ op mijn moeders telefoon, nu is het opeens dat al mijn contacten opeens in mijn moeder haar telefoon zit. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al mijn Google+ account verwijderd, maar de contactpersonen blijven in haar lijst.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

je kunt alle contacten die je moeder niet wil gewoon verwijderen maar een andere manier is om een nieuw google+ account aan te maken en dan naar instellingen op haar mobiel te gaan. (ik heb een samsung ik weet niet hoe dit gaat met andere merken maar ik denk ongeveer hetzelfde) bij instellingen op "account- en synchronisatie-instellingen" klikken en daar het nieuwe account van je moeder toevoegen. Dan het oude account verwijderen en dan haar eigen contacten in haar mobiel zetten. ik hoop dat het lukt. succes.