Wie heeft ervaring met een draadloze ethernetverbinding?

We krijgen binnenkort Interactieve TV van KPN. Maar de kabel wat erbij geleverd wordt is 10 meter. We komen net twee meter te kort. Nu zagen we ook een draadloze verbinding. Twee stekkers zeg maar. Maar werkt deze net zo goed als een vaste kabel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dat kan ik niet vergelijken,want ik heb nooit kabel gehad. draadloos werkt bij mij prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doen we wel met kabel,maar dan digitaal,kun je de rimpels beter zien! Maar je vroeg over internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weten jullie daar onder de berg wat een koeezen is? Nou,dat ben ik! Het kan ook dementia praecox zijn. SORRY!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's iemand die wel weet,dat er zwart garen is,maar nog nooit van een naald heeft gehoord. Zo ongeveer.
Dat is meestal vragen om problemen, je loopt een groot risico op storingen. Dan kanje beter een langere kabel kopen of de bestaande verlengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Storingen door het lopen in huis tot het langsrijden van brommers en auto's.
We hebben het hier 2 jaar geleden geprobeert, de ontvangst was helaas erg slecht en het stoorde regelmatig. We zijn toch maar weer aan de kabels gegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb jaren lang een draadloze tv verbinding gehad. Nooit problemen. Werkt perfect en dat voor een zacht prijsje. Maar ik verbond de zender met tv1 en de ontvanger met tv2 Ik weet niet of jouw situatie hetzelfde is. Een goede elektronica winkel (niet BCC of zo iets) kan je helpen. Of zoeken via Google.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dus niet draadloos... Die ethernet-via-de-stroomkabel doosjes zijn een goeie oplossing waar draadloos niet werkt (door te veel muren en plafonds) en het lastig is om een langere ethernetkabel te leggen.
Ik zou sowieso geen interactieve TV van KPN nemen, slechte kwaliteit, slechte service en veel te duur!