Wie heeft ervaring met een draadloze ethernetverbinding?

We krijgen binnenkort Interactieve TV van KPN. Maar de kabel wat erbij geleverd wordt is 10 meter. We komen net twee meter te kort. Nu zagen we ook een draadloze verbinding. Twee stekkers zeg maar. Maar werkt deze net zo goed als een vaste kabel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan ik niet vergelijken,want ik heb nooit kabel gehad. draadloos werkt bij mij prima.

Dat is meestal vragen om problemen, je loopt een groot risico op storingen. Dan kanje beter een langere kabel kopen of de bestaande verlengen.

We hebben het hier 2 jaar geleden geprobeert, de ontvangst was helaas erg slecht en het stoorde regelmatig. We zijn toch maar weer aan de kabels gegaan.

Ik heb jaren lang een draadloze tv verbinding gehad. Nooit problemen. Werkt perfect en dat voor een zacht prijsje. Maar ik verbond de zender met tv1 en de ontvanger met tv2 Ik weet niet of jouw situatie hetzelfde is. Een goede elektronica winkel (niet BCC of zo iets) kan je helpen. Of zoeken via Google.

Ik zou sowieso geen interactieve TV van KPN nemen, slechte kwaliteit, slechte service en veel te duur!

Bronnen:
http://www.shopdigitaletv.nl/kpn/digitale-...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100