Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik mijn proxyserver weer uit?

Ik werk met windows 8.1. En als ik hem bij de instellingen op de computer uit zet, gaat hij daarna direct weer aan... Is dit probleem bij iemand bekend of weet iemand de oplossing?

Het gaat dus niet zo zeer om google chrome of internet explorer, maar al in mijn computer instellingen blijft hij aan staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gekke redenering, zebedeus, als een proxyserver niet nodig is kan je de vraag beter omdraaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat de keuze toch aan eenieder of men een proxyserver wil gebruiken. Ik begrijp de redenering dus nog steeds niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, vond het wsl raar geformuleerd dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Best grappig dat een proxy tegenwoordig al als "veiligheid" wordt gezien..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het zou gewoon moeten werken als je de proxyserver uit zet, anders ook het ip van je proxyserver verwijderen en daarna uitschakelen? Het is tevens ook niet overbodig om even te kiken of windows update's beschikbaar heeft. Mocht je het probleem niet zelf op kunnen lossen kan je altijd nog contact opnemen met microsoft maar waarschijnlijk is het enige wat die je vertellen dat je je windows overniwue kan installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi hoi,
Dankjewel voor je reactie. Ik heb al geprobeerd om hem uit te zetten, maar hij gaat daarna heel eigenwijs weer aan... Ik krijg hem dus niet uit..
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing