Hoe stel je op Sony Vegas in dat alle foto's bijvoorbeeld 0,10 seconde moeten worden weergegeven?

Voor mijn profielwerkstuk zijn we een animatiefilm aan het maken. Dit zijn dus meer dan 500 foto's die geïmporteerd zijn. Ik wil deze foto's allemaal 0,10 seconde laten zien. Hoe moet je instellen dat alle foto's 0,10 seconde worden weergegeven op Sony Vegas? :')

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar Options --> Preferences --> Editing --> en vul dan 0,10 in bij NEW STILL IMAGE LENGTH.

Of als je de foto's al op de tijdlijn hebt staan:
1) selecteer alle foto's
2) zorg ervoor dat EDIT DETAILS zichtbaar is (View menu)
3) alle foto's worden zichtbaar in EDIT DETAILS, markeer de eigenschap LENGTH van boven naar beneden
4) type het nummer: 0,10
5) druk op ENTER

Dit zou moeten werken denk ik...
Succes in ieder geval!

PS: Heb het maar even vertaald :p