Hoe kan ik mijn HDMI poort activeren?

Ik ben aan het proberen om een scherm aan mijn laptop te koppelen, maar nou kom ik er achter dat mijn laptop de HDMI poort niet eens kan vinden, hoe kan ik er voor zorgen dat hij hem wel kan vinden??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens Windows toets + P en dan wat u wilt:
- Dupliceren
- Uitbreiden
- Alleen 2e beeld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sluit eerst de TV/mointor aan en zet die aan. Normaliter wordt dan de poort zelf geactiveerd. Of had je dat al gedaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat lukte dus niet en ik dacht dat het aan mijn HDMI port lag, maar het feit blijkt dat de monitor die ik heb onmoelijk te converteren is tussen DisplayPort en HDMI ook niet met een Adapter en daarom deed het het niet, maar ben er uit het is gewoon niet mogelijk.... Maar bedankt!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is wel mogelijk waarschijnlijk. Kijk maar eens in de handleiding van je monitor hoe je hem naar een andere bron kan zetten.

Antwoorden (1)

Probeer om het scherm aan te koppelen via de hdmi aansluiting,druk de windows toets en p tegelijk in klik dan op 'bureaublad uitbreiden'