Hoe koppel ik een monitor aan een Macbook Pro (2012 editie, zonder HDMI aansluiting)?

Op mijn Macbook Pro 13" uit 2012 zit geen HDMI, hoe koppel ik een monitor (LG, Samsung etc.) hierop aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt een adapter kopen die je op de Mini DisplayPort aansluit. Daarin kun je dan een VGA- of DVI-kabel prikken, afhankelijk van welke adapter je gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan niet, op de Macbook Pro 2012 zit een Ethernet, FireWire (800?) En een Thunderbolt, geen Mini DisplayPort
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zover ik kan lezen, heeft de Thunderbold dezelfde fysieke interface als de Mini DisplayPort. Je zou dus één van de eerder genoemde adapters kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke super bedankt!