help telkens als ik mijn browser opstart staat er deze webpagina is niet beschikbaar?

als ik google intyp in de adresbalk lukt het wel om daar naar toe te gaan als ik op afbeeldingen klik lukt het ook maar als ik op een afbeelding klik loadt de browser zo lang en dan staat er opnieuw deze webpagina is niet beschikbaar en dat is ook als ik op google intyp hotmail bijvoorbeeld en ik klik op hotmail staat dat ook alweer er op wat kan dit probleem zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

ik weet niet welk soort browser je heb maar het kan dat je homepage het niet meer doet hierdoor kan je die error krijgen je kan je begin site veranderen door naar je internet opties te gaan ik kan niet veel meer vertellen indien ik niet weet welke browser je gebruik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik google chrome
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
welke startpagina staat er in deze adresblak