Waarom krijg ik een zwart beeld als ik mijn computer opstart?

Als ik mijn computer opstart, dan krijg ik een zwart beeld te zien met daarop een Engelse zin: "TAEKG is compressed". "Press CTRL+ALT+DELETE to restart". Ik heb op "CTRL+Alt+Delete" gedrukt, maar dan krijg ik opnieuw dat zwart beeld met "Press CTRL+ALT+DELETE" te zien. Ik hoop dat jullie me helpen.

Alvast bedankt

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik weet niet wat ik moet doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de systeempartitie gecomprimeerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eeuhhh... denk het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan het zijn dat mijn PC is beschadigd?

Het beste antwoord

Deze error zegt me niets, maar als er bij het opstarten een USB stick, een CD/DVD, een SD (of ander geheugenkaartje) in de computer zit dan kan het zijn dat hij daarvan probeert op te starten. Check dat even en verwijder alle mogelijke externe opstartapparaten terwijl de computer uitstaat en start dan opnieuw op.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb nog wat verder gezocht, en er zijn wel andere meldingen bekend van de vorm XYX is compressed, en de oplossing staat op http://www.proposedsolution.com/solutions/windows-7-filename-is-compressed-press-ctrl-alt-del-to-restart/
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het gecheckt en het is goed. Maar nu weet ik niet welke mogelijke externe opstartaparaten moet verwijderen?
gvrox
9 jaar geleden
Als alle USB devices eruit zijn, en er geen CD/DVD of geheugenkaartjes meer inzitten, en je hebt nog steeds deze foutmelding dan is er waarschijnlijk iets mis met je harde schijf. Heb je iets veranderd aan de computer voordat dit probleem zich voordeed ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, hiervoor had ik alleen de updates gedownload en opnieuw opgestart. Toen kreeg ik dat zwarte beels
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk bedankt voor het helpen en meedenken over mijn computer. Ik zal het oplossing van het site uitproberen en als het werkt dan meld ik u. Heel erg bedankt :)