Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De taakbalk van mijn laptop is "plotseling" vergrendeld maar het staat niet aan gevinkt,hoe kan ik dit veranderen?

Ik zal vast wel per ongeluk ergens op geklikt hebben want ook mijn letters zijn veel kleiner.
Ik heb windows 7

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Controleer of de resolutie van het scherm nog goedstaat. soms wordt deze niet goed terug gezet na het gebruik van bepaalde programma's als games. Het beeld wordt dan tot buiten het scherm weergegeven. Rechtermuis op het bureaublad and kies resolutie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
control + escape is wat ik ook tegenkom in de tips http://askleo.com/my_taskbar_is_missing_and_i_have_no_start_button_what_do_i_do/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel maar:
De resolutie staat nog steeds op "aanbevolen"
Contr,alt,esc werkt ook niet.
Je link gaat er voor zover ik het las juist over dat de taakbalk niet te zien is.
Heb je misschien nog andere tips?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sevenforums en anderen komen met rechtermuis op de taakbalk en vink vergrendelen aan / uit of via de eigenschappen. http://www.sevenforums.com/tutorials/1065-taskbar-lock-unlock.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar staat ook informatie over vergrendeling en ontgrendeling forceren dmv een REG file wat in het register de variabel aan/uit omzet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien een domme vraag, maar... Heb je de computer al een keer helemaal opnieuw opgestart? En heb je misschien al een keer systeemherstel geprobeerd? Aen stuk pijnlozer dan in je register hakken...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer even opnieuw weer wel vergrendelen en dan weer ontgrendelen, dat wil vaak helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel,heb ik ook al geprobeerd maar helpt ook niet helaas.
Denk dat ik straks maar even naar MyCom ga die hebben het vast zo verholpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb jouw advies nu via eigenschappen gedaan en het is gelukt.
Heb ik alleen nog het probleem dat mijn letters te klein zijn zoals nu wanneer ik type. Hij staat wel op 125% . Heb je daar misschien ook een advies voor? ik heb je al een + gegeven ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding