USB-apparaat voor Massaopslag, Dit apparaat start niet. (Code 10) Is mijn usb kapot?

Ik heb van de week een USB stick gekocht via EBay van 32GB. Deze werkte prima ook toen er bestanden op stonden maar een dag later wilde ik er een film heen kopiëren de laptop was hier mee bezig tot ik een melding kreeg dat het kopiëren onderbroken was. Toen heb ik de USB stick er uitgehaald en er weer ingestopt. Nu is het probleem ik krijg hem niet meer geopend. Rechtsonder in zie je staan: Udisk uitwerpen. Hij staat niet bij deze computer of bij schijfbeheer. Hij staat wel bij Apparaat beheer daar staat een USB-apparaat voor massaopslag met een geel uitroepteken. Klik ik hier op staat er Dit apparaat start niet. (Code 10) Ik heb hem al een paar keer opnieuw geïnstalleerd ook uitgeschakeld dit heb ik ook bij de USB poorten gedaan maar het helpt niet. Ik heb het op 3 verschillende laptoppen geprobeerd, bij elke laptop gebeurt er hetzelfde helaas. Weet iemand misschien nog een manier hoe ik hem kan maken of is de USB stick gewoon kapot?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik kan twee besturingssystemen gebruiken:
Windows 8.1 en Windows 7.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb nog wat zitten proberen in apparaat beheer en hij deed het weer even! Hij stond bij andere apparaten daar stond: Udisk 2.0 USB device zelfs de bestanden stonden erop maar toen kon ik er ineens niet meer op en kwam er melding dat ik hem eerst moest formateren dit deed ik maar toen kwam de melding formateren kon niet worden voltooid. Hij stond ook bij schijfbeheer als RAW. Maar na uitwerpen en er opnieuw indoen heb ik weer hetzelfde als eerder. :(

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Als het goed is, kun je rechtermuisknop
eigenschappen
extra
problemen oplossen.

Kan even duren, maar lost vaak wel de problemen op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een kapotte USB stick kan natuurlijk uit diverse redenen beschadigd zijn. Er kan een slecht contact zijn met je apparaten (misschien een contactje vuil, gebroken of verbogen)
Hier is een beschrijving toegevoegd hoe je eventueel je probleem kunt oplossen...
Trouwens: of je nu Windows 7 of 8 gebruikt... daar zit geen verschil in wat de probleem behandeling betreft.