Mijn oplader werkt niet goed, waar ligt het aan?

Ik heb een macbook air, voor school. Ik moet die dus wel elke dag 100% hebben. Je hebt bij die oplader zo'n lampje. Maar soms brand hij niet en soms wel. En als hij niet brand staat er op mijn scherm dat hij nog wel oplaadt. Dus ik dacht dat het lampje kapot was maar er is dus meer. Het duurt heel lang voordat hij 100% is. En soms staat er dat hij 30% is maar dan springt hij over op 15% dus hij doet een beetje raar. Maar waar ligt het aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan proberen een chip in je macbook te resetten die voor zaken als het opladen zorgt. Dit doe je door je macbook uit te zetten en met de oplader erin de linker shift, control en option knoppen tegelijk met de power knop in te drukken. Laat deze knoppen dan weer tegelijk los en doe de macbook dan weer aan door op de power knop te drukken. Het kan zijn dat je mac dan weer gaat opladen.