Hoe kan je contact opnemen met Outlook.com ?

Ik wil ze een vraag stellen over mijn email, maar ik kan niet echt vinden hoe ik contact kan opnemen ??
Weet iemand een email adress van outlook.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
59.3K

Antwoorden (2)

Hallo,
Outlook.com is van Microsoft. Voor contact met microsoft is te bellen van maandag - vrijdag van 8 u - 18 u op het telefoonnummer 020 - 500 1500. Ook kunt u een live chat aangaan met een medewerker. Dit kan van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 (zie hiervoor de eerste bron). Als u in het bezit ben van een Twitter account (of die kunt aanmaken), kunt u uw vragen ook stellen aan hun twitter account. Dit kan van maandag t/m vrijdag van 9:00-16:00. U kunt buiten deze tijden om natuurlijk wel vragen stellen, maar ze worden beantwoord tussen de net genoemde tijden (voor twitteraccount zie 3e bron). Let bij laatst genoemde optie wel op dat iedereen kan meekijken! Het zijn vragen die 'in het openbaar' worden gesteld.
Ik heb helaas geen (goed) e-mail adres gevonden, maar dit lijken me heel wat alternatieven.
Gr,
Maarten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke heel erg bedankt, ik ga morgen proberen te chatten met ze. Hopelijk kunnen ze mij helpen met het probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou het probleem is dat ik opeens een bericht kreeg over ene beveiligingsgegevens vervangen, maar mijn email adres staat nog aan een oude gekoppeld die al heeeel lang niet meer bestaat. En ik krijg dat er maar niet uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het ondertussen gelukt?
Een e-mailadres vind ik niet maar mogelijks kan je via hier eens proberen:
Microsoft Nederland B.V.
Correspondentieadres:
Postbus 12377
1100 AJ Amsterdam Z.O.

Bezoekadres:
Evert van de Beekstraat 354
1118 CZ Schiphol
fremar