Wat is een goede laptop voor een juridische studie?

Ik ga een juridische opleiding doen en moet een laptop hebben zal vooral veel werken met word etc. En simulatie programmas en internet

Moet sws minimaal 4gb ram gegheugen hebben makkelijk te vervoeren in tas dus klein en niet al te zwaar
Wat is de beste laptop ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Je hebt een hoop opties. Voor een juridische opleiding heb je in tegenstelling tot andere universitaire studies (ik veronderstel dat je met juridische opleiding even wo rechten bedoelt) geen specifieke software nodig (geen SPSS, geen mathlab, geen nVivo etc.). Vrijwel alle moderne laptops kunnen met gemak office taken aan. Je vraag is daarom te breed, kies een budget, een streefgewicht en bepaalde andere dingen die je belangrijk vindt (wel of geen ssd, formaat scherm en etc.). Dan kan je het beste op forums als GoT (http://gathering.tweakers.net) een topic openen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is, vergeleken met je eisen, een goede laptop voor je. Ze is 11,6 inch, dat is gelijk aan 11,6*2,54=29,464 cm. Succes met je aankoop en je opleiding!