Ja hoor, luister het hier via de netwerkkabel. 3g is ook mogelijk.

https://soundcloud.com/venetian-snares
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonder internet iets beluisteren wat op internet staat? Bedoel je dat je het wil downloaden?
imruben
9 jaar geleden
Ik neem aan dat de vraagsteller het bufferen van het bestand bedoeld. Ik denk alleen niet dat dit zal gaan
Als je bedoelt om een liedje te zoeken kan dit niet, maar om liedjes terug te luisteren?Ja hoor, dit kan. Als je de Android app van SoundCloud gebruikt kan je eerst de stream beluisteren met Wi-Fi (Of 3G, 4G, etc.) , zodat je hem daarna offline (Dus zonder internetconnectie) kunt beluisteren. Hiervoor moet je of: De hele stream / liedje beluisteren. Of: Hem helemaal laten cachen. Zodra jij de gegevens van Soundcloud verwijderd (Denk aan Clean Master app voor Android) zijn de offline afluisterbare liedjes ook verwijderd. De liedjes/streams die je beluisterd hebt kun je ook alleen maar via SoundCloud afluisteren, dit kan dus niet dmv. de standaard muziek speler op je toestel. Hoe dit bij Apple iOS zit weet ik niet maar zo werkt het bij Android.

(Om het nog makkelijker te maken: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.rdrei.android.scdl2&hl=nl Hiermee kan je liedjes van Soundcloud downloaden, Volledig legaal.)