Wat voor soort laptop kan ik het best gebruiken voor mijn opleiding?

Voor mijn opleiding (secretaresse) heb ik een laptop nodig. Ik heb wel een laptop thuis alleen die is groter dan een normale laptop formaat en echt veel te zwaar om elke dag mee te sleuren.

Nu zoek ik een laptop die niet zo zwaar is met een standaard formaat. Welke laptop kan ik dan het best kopen? Overigens dacht ik ook aan een mini laptop alleen weet ik niet of dit wel zo gebruikelijk is voor mijn opleiding.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Dit zijn goede laptops, lekker licht, niet te groot, niet te klein, niet te duur, maar wel lekker snel: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:RcxBCoMwEAXQu_x1KhOTqTYHEFx01WXpQjSLFK2SSClI7t7EQl0N8-bP3zD7wfrG2XGAweLdM0D88Db7NVkX-r8stm9T7iRFjvb26l4wJBDSoXHjan2A2SBlpfJ8dyPMHVwqPKKA0lRlnvIXJBeUiqfuk5e60MgRxXxENF3Ou1asDy2JKL1mZ1nvvneUBSPG-AU

Dit zijn goede laptops die zeker weten snel werken: http://tweakers.net/pricewatch/354965/toshiba-satellite-pro-c50-a-1j1.html
http://tweakers.net/pricewatch/344608/acer-travelmate-p253-m-33114g32maks/specificaties/
http://tweakers.net/pricewatch/369984/hp-250-g2-f0y83ea.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mee eens. Toshiba en Asus zijn de A merken. Dit zijn de 2 merken die het minst hardware problemen hebben gehad en je kunt makkelijk drivers verkrijgen, ook na een aantal jaar.
Alleen maar voordelen.
Ik zou wel voor minimaal 4gb intern geheugen gaan, maar dat hebben ze bijna allemaal.
Is net ff sneller en werk wat fijner.

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry, zag de eerste link niet. Mijn excuus. Tweakers supersite, maar geven geen reeel beeld van de laptops.
Bij bron vind je een link uit 2012, deze is niet veranderd, nog steeds asus en toshiba. Kan er wel andere vinden, maar zijn veelal in het engels.
Verder is het raadzaam om hier eens te kijken, omdat je kunt kiezen tussen verschillende soorten, met elk zijn voor en nadelen. Feit is dat 4gb intern geheugen raadzaam is om te nemen.