mijn laptop start niet meer op en ook niet in veilige mode; wat kan ik nog proberen?
als ik F12 indruk dan krijg ik de opties opstarten in veilige modus of met de laatst gebruikte instellingen maar dat lukt ook niet!
omdat ik dit toestel 2dehands heb gekocht was er geen recovery cd of installatie cd van Windows Xp bij dus die kan ik niet gebruiken.
Is het mogelijk dat als ik zo'n cd van Windows XP ergens leen dat die mijn laptop terug kan opstarten of moet ik mij tot de computerzaak wenden?
Om te voorkomen dat je computer gehackt wordt zou je (als je laptop hiervoor geschikt is) beter kunnen overgaan op Windows 7 of 8. http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/overig/helpen-opstartproblemen-computer-verhelpen.150125
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/veiligheid/beschermt-virusscanner-voldoende-beveiligingslekken.468042
Geef even aan wel type laptop je hebt.
Daar helpt geen enkele virusscanner of firewall tegen.
Feit is dat met Microsoft als het Pentagon gehackt is. Ze zijn binnengekomen daar....niet veel schade maar toch.
En als ze deze bedrijven binnenkomen, dan zijn onze pc's kinderspel voor de hackers. Neemt niet weg dat een goede virusscanner altijd een goede bescherming geeft, zelfde geldt voor spyware. Kijk anders hier is, dit is een van de toonaangevendste sites op gebied van veilige software.
Ook kun je daar software vinden die een must zijn (ccleaner, malware ani bytes en superantispyware..... ook erg interessant is om daar te lezen welke software je vooral niet moet installeren. Met allemaal mooie plaatjes worden er toch mensen lekker gemaakt en vervolgens installeren ze allerlei software en zetten alle deurtjes open van hun pc.
omdat het uitschakelen lang duurde heb ik wel een paar keer de laptop met de uit-knop manueel uitgschakeld.
zou dit het probleem hebben kunnen veroorzaakt?
Probeer eens percies te beschrijven wat er gebeurd vanaf het moment dat je je laptop aanzet, aub.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.