Als ik op MSN mijn status op online zet sta ik alsnog offline volgens iedereen. Hoe los ik dit probleem op?

Je kunt je status ook veranderen in 'offline weergeven', dat weet ik, maar dat heb ik in dit geval niet. Want als ik hem op online zet wordt mijn msnicoontje enz. ook groen, maar toch blijf ik in mijn eigen msnlijst offline staan en ook in die van anderen.
Wie weet hoe ik dit moet oplossen...?

Weet jij het antwoord?

/2500

Verwijder windows live messenger en download opnieuw of download een andere versie

Hier zijn vandaag al meerdere vragen over geweest dus blijkbaar is het een storing die niet alleen bij jou ligt. In dat geval ligt het dus bij MSN. Ik zou het gewoon even de tijd geven, men is vast druk bezig om het op te lossen!

Het is een storing bij msn.. Ik had er namelijk vandaag zelf ook last van en begin van de avond was het wonderbaarlijk verholpen.

Ik heb dat ook gehad,toen ik een nieuw ww heb genomen,was het probleem ineens opgelost hoop dat je er wat aan heb

Probleem van Microsoft of het ligt aan je firewall. Is toegang tot msn geblokkeerd door je firewall?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100