Is het mogenlijk om een video als achtergrond te doen in windows 8.1?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet of het mogelijk is, want ik heb geen W8, maar indien het zou kunnen is het sterk af te raden. Video vergt veel van het werkgeheugen en de grafische kaart, het zou dus ten koste gaan van de prestaties van je computer. Ik verwacht daarom dat W8 de door u geopperde mogelijkheid niet toelaat.

Het beste antwoord

Ik weet niet of het mogelijk is, want ik heb geen W8, maar indien het zou kunnen is het sterk af te raden. Video vergt veel van het werkgeheugen en de grafische kaart, het zou dus ten koste gaan van de prestaties van je computer. Ik verwacht daarom dat W8 de door u geopperde mogelijkheid niet toelaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja daar zit wel wat in. Maar toch bedankt :)

Andere antwoorden (1)

VLC player heeft de mogelijkheid om een video als bureaublad achtergrond af te spelen. Dat is dan niet permanent en moet je als je opnieuw opstart weer aanzetten, maar als je het in de repeat mode zet blijft het wel zo gedurende de tijd dat je computer aanstaat/niet opnieuw opstart.

http://computertotaal.nl/apps-software/maak-van-uw-bureaublad-een-filmdoek-met-vlc-21919

http://www.vlcmediaplayer.nl/