Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe duur is het om een macbook toets te vervangen?

Mijn pijltjes toets naar rechts is stuk.
Het plastic clipje is afgebroken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hoe lang heb je je MacBook? Ga eerst even na of je nog in de garantietermijn zit. Zo ja, ga er dan mee naar de winkel en laat de toets kosteloos vervangen. Anders kun je via eBay een losse toets kopen. Ik zie er nu eentje voor iets meer dan 6 euro. Daar komen dan nog verzendkosten bij. De totaalkosten zouden dan lager dan 9 euro moeten zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem nu 2 jaar.
Maar is het plaatsen lastig?
En heb je dan nog een lichtje onder die toets?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wat je lastig noemt. Het is een gepriegel, maar niet ondoenlijk. Hier vind je een video die je als voorbeeld kunt gebruiken: https://www.youtube.com/watch?v=2Kg6EfuR-6Y. Ik ken de MacBook niet goed genoeg om te weten hoe de toetsen verlicht worden. Als het lichtje zich inderdaad onder de toets bevindt, dan zal hij gewoon blijven werken.

Andere antwoorden (1)

zal wel paar tientjes kosten, is het niet waard als je de toets zeer weinig gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"zal wel paar tientjes kosten" Heb je daar een bron voor?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing