Hoe kom ik van webssearches af?

Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar niets heeft geholpen. Heeft iemand een oplossing? Alle browsers openen steeds met webssearches als startpagina, terwijl er bij instellingen gewoon Google staat. Er staat ook nergens webssearches bij alle programma's..

Weet jij het antwoord?

/2500

Weet niet wat de antwoorden waren in je eerste vraag,maar voor zo ver ik weet heb je hier met malware te maken en moet je een anti malware programma hier op los laten. (kijk ook eens onder reactie bij vraag)

Ik veronderstel dat je de PC al volledig gecontroleerd hebt met een virusscanner en een anti malware programma... Dan is de rest eenvoudig hoor! De referentie naar webssearches zit hem in de snelkoppelingen van de browser. Maak alle snelkoppelingen opnieuw aan. Deze methode werkt voor het verwijderen van bijna alles startpagina's. Meer details over hoe je deze snelkoppelingen opnieuw kan aanmaken: http://decomputer.be/portaldosites-verwijderen/ Lezen vanaf; "Verwijder alle snelkoppelingen naar je browser en maak deze opnieuw aan."

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100