Heeft iemand ervaring met Microsoft Onedrive als externe opslagbox?

Ik ben op zoek naar een cloud opslagbox voor mijn bestanden en foto's. Op Wikipedia vond ik een lijst met een aantal cloudboxen. Microsoft onedrive lijkt mij wel gunstig door de 7 Gb opslagmogelijkheid. Is dat een goede keus?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ik zou Google Drive aanraden. 15 gb gratis, daarnaast nemeb in Drive aangemaakte bestanden én afbeeldingen kleiner dan 2048x2048 px geen ruimte in. Gmail berichten dan weer wel. Mega biedt inderdaad meer ruimte aan (50 gb in totaal), maar de webinterface en app vind ikzelf wat minder. Maargoed, dat is smaak, verder is dat ook een goede optie.
9 jaar geleden
imruben
9 jaar geleden
nemeb = nemen

Andere antwoorden (2)

werkt prima. hou alleen rekening met wat je gaat syncen. je video/muziek collectie syncen zal al snel al je ruimte opslokken denk ik
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
OneDrive stond vroeger bekend als SkyDrive, misschien heb je daar wel eens van gehoord? OneDrive is verder een prima en erg volwassen programma dus je zult waarschijnlijk geen problemen hebben.

Als je op zoek bent naar meer gratis opslag, dan kun je eens op Hubic.com kijken. Daar bieden ze 25GB gratis opslag, 100GB vor €1 per maand en 1TB voor maar €10 per maand.