Bij opstarten van mijn laptop ( windows 8 ) heb ik geen wifi ?? iemand raad

bij opstarten van mijn laptop moet ik elke keer mijn wifi netwerk verbinden. ik heb vakje van onthouden aangekruist maar toch moet ik het elke keer weer opnieuw doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is een bekend eigenaardigheidje van Windows 8. Dit is op te lossen door even naar de website van de fabrikant van je netwerkkaart te surfen en daar de nieuwste drivers te downloaden. Hiermee is het probleem opgelost en zal Windows weer automatisch verbinding maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn heel veel oorzaken denkbaar. Wat bv ook kan, is dat de draadloos-adapter is uitgeschakeld van uw laptop. Staan er gekleurde symbolen op de functietoetsen? Dan is de kans groot dat een ervan voor het aan- uitzetten is van WIFI. Nieuwere laptops kennen tegenwoordig ook een vliegtuigmodus.