is er een app waarmee je het beeld van je computer kan volgen?

Is er een app waarmee ik het beeld van er pc Kan volgen (Windows xp) ik heb zelf iphone 4s

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik hier Mocha VNC voor op de Ipad (gratis)
En real VNC voor op de pc.
Met de wake up functie is het zelfs mogelijk om met je mobieltje je pc aan te zetten als deze uit staat.

Het beste antwoord

Ik gebruik hier TeamViewer voor. Werkt super goed, is gratis en is erg productief in noodgevallen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee (denk ik toch) het is nog niet in NL en andere buurlanden uit maar wel in China en Amerika wel.Je kan het makelijk aansluiten
(heb ik net gezien op een televisiereeks)Maar komt hopelijk binnekort uit!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik hier voor Mocha VNC op de mobiel en real VNC server op de pc.
Hier mee is het zelfs mogelijk om je pc mee op afstand aan te zetten. en te bedienen.