Hoe zoem je in op een website?

Ik wil een print screen maken maar daarvoor moet ik inzoemen. Heeft iemand enig idee hoe dat moet? Ik heb een laptop genaamd Lenovo Thinkpad. Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

de knop: control(CTRL) ingedrukt houden en dan met de muis omhoog scrollen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naast ctrl + scrollen kan je ook rechts bovenaan je scherm op een knopje klikken en het zoompercentage veranderen. (100% = normaal beeld)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met ctrl en het plus-teken om te vergroten/inzoomen, en met het min-teken weer verkleinen kan ook.