Als je onderstaand linkje even toevoegdt hoe je deze vraag nooit meer te stellen. De link is naar een computerwoordenboek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

MHz = MegaHertz... is de snelheid...
Socket is het voetje waar de proc in komt, aantal pootjes is vaak significant...
Bussnelheid is de snelheid in MHz waarbij die bus werkt...
L1 enz Cache is de snelheid van het Ram-geheugen in MHz... maar kan ook de grootte zijn in MegaBytes...

Toegevoegd na 7 minuten:
AGP = Accelerated Graphics port... dus je videokaart aansluiting
FSB = Front side bus... Dat is een poort...