Ik heb in de Windows Store (Windows 8.1) van account gewisseld, kan ik de apps nu ook overzetten?

Ik heb in de Windows Store (Windows 8.1) van account gewisseld, bij veel apps staat nu nog steeds "installeren" terwijl ik deze al heb, kan ik de apps nu ook overzetten naar het nieuwe account?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, dat heb ik ook al eens geprobeerd maar dat wil niet misschien weet iemand anders wel hoe het werkt maar mij lukte het op geen enkele manier