Ik heb geportforward maar mijn poorten gaan niet open bij telenet hoe los ik dit op?

mijn poorten gaan niet open telenet?

Ik had mijn poorten geopened op telenet maar de morgen erop zag ik dat mijn poort terug dicht was (niemand kon de server ook joinen).
En het gaat om telenet draadloze router , ik moet het via telenet.be portforwarden ,kheb 3 dagen al gewacht.
ik heb norton anti virus
en ik heb het via ; http://ismyportopen.com/ ook gecheckt en er stond port closed,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Welke tenelent router heb je en wat voor telenet abonnement heb je (bv. whoppa)...
Het kan zijn dat je router niet kan portforwarden, of je abonnement dat niet bevat, net zoals de mijne. Kan je anders een screenshot erbij zetten (wis wel je belangrijke gegevens!)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb fibernet , maar ik kon 2of 3 dagen geleden mijn poort 1 dagje openen maar toen was het terug gesloten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zat je toen en nu op dezelfde wifi ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja
ik controleer het altijd zo (voor mijn webradiostation);
Via start naar opdrachtprompt, type daar: ipconfig
dan krijg je een lijstje, daarvan neem je de bovenste (router ip)
dan open ik het (gratis te downloaden) programma Simple port tester, daar voeg ik de router ip in en de te testen (te openen poort) en klik op testen.
als je alles goed hebt ingesteld is geeft ie succes aan, zo niet zal je nog ff met je instellingen moeten stoeien!

Suc6
Tommy
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IPV4 adress? een kleine mededleling , er is nu een tab "ipv6" zichtbaar zou het daar iets mee te maken hebben?