Hoe heten bijvoorbeeld drie foto's op instagram die samen iets vormen?

Je ziet wel eens dat mensen in hun feed op instagram drie of vier of twee foto's naast elkaar hebben en die vormen dan samen een tekst of plaatje zie foto het gaat op de foto om de foto's met de stenen hoe noem
Je dat

Toegevoegd na 9 uur:
En het is geen collage dit is een feed van iemand op instagram

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Collage

Antwoorden (2)

Dit is een collage. Er zijn verschillende apps te downloaden in de app store en/of de android store waarbij je dit kunt toepassen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik weet deze heb ik gewoon van een random persoon op instagram gejat maar mijn vraag is dus hoe je dat doet dat je drie verschillende foto's hebt maar dat het één tekst of tekening wordt is daar een app voor of ja hoe heet dat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik instacollage
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de vraag is toch hoe men het noemt? Collage dus
+ Plus
Op Google kan je het beste zoeken op: Instagram Feed Collage.
Om dit te doen zijn er inderdaad apps voor. Dit is een van de beste die ik zag : http://www.appcraver.com/app-news/tryptpic-for-ios-makes-instagram-profile-a-mega-display-of-photos/

Succes!