Hoe kan het dat het geheugen van mijn harde schijf bomvol zit?

Hoi,

Ik heb een tijdje geleden al opgemerkt dat mijn harde schijf nog maar 10 GB van de 341 GB beschikbaar heeft. Dit verbaast mij zeer, omdat ik amper grote bestanden heb en er ook nergens op mijn computer een (hoofd)map of bestand is te vinden dat zo ontzettend veel GB in beslag neemt.

Ik vroeg mij daarom dus af: Hoe is dit mogelijk? Wat kan er aan de hand zijn en valt het op te lossen?

Alvast bedankt voor uw antwoorden!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb ik ook gehad, toen had ik heel veel temporary internet files en die kon ik niet fatsoenlijk verwijderen.
Met die programmaatje lukt het wel:
http://www.geekstogo.com/forum/files/file/187-tfc-temp-file-cleaner-by-oldtimer/

Als je die hebt gedownload kan je het programmaatje opstarten en dan gaat die al die temp files verwijderen. Dat kan even duren, vooral als het er heel veel zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je me eventueel uitleggen wat die files inhouden? Zijn ze belangrijk oid?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het heeft inderdaad gewerkt, nu heb ik gelijk 274 GB van de 341 GB nog beschikbaar, heel erg bedankt voor de tip!