Hoe kun je DDNS instellen?

Ik heb een nas en die wil ik van buiten af makkelijk benaderen. Maar hoe doe ik dat. Het is de bedoeling dat het gratis is.

Portforwarding is al gedaan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Omdat je hoogst waarschijnlijk een dynamisch ip adres hebt zal je hier iets aan moeten doen. Een DDNS dienst zorgt ervoor dat bij een gewijzigd ip adres het juiste verkeer toch naar jouw nas geleid zal worden. Als je even googled op "free ddns" vind je zo een aantal gratis diensten. Als je echt afhankelijk bent van de verbinding raad ik je toch aan hier een euro per maand aan te spenderen omdat betaalde diensten over het algemeen betrouwbaarder zijn.