Bibliografie in Word uitvullen of niet?

Ik moet een Bibliografie/referentielijst maken in Word en dat loopt prima, alleen weet ik niet of een referentielijst uitgelijnd moet worden of niet? (langs 2 kanten). De rest van de tekst moest ik uitlijnen maar bij de referenties komen er dan echt hele grote spaties te staan tussen woorden (vb. 3 woorden op 1 lijn!)

Toegevoegd na 4 minuten:
Dringend! ik moet het morgen indienen (schaamte dat ik zo laat ben)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Als je docent niet gezegd heeft dat je de referenties ook moet uitlijnen, is de keus aan jou. Ik zou je adviseren de referenties niet uit te lijnen om esthetische redenen want maar drie woorden op 1 regel is niet erg leesbaar.

Bij twijfel kun je altijd je docent vragen natuurlijk.