Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan mijn computer mijn cd niet vinden?

Ik was van plan wat muziek op een cd te branden en ik gebruik het progamma: CD BurnerXP
Maar het zegt de hele tijd dat er no disk is. Terwijl er wel een disk in mn computer zit. Ik gebruik gewoon CD-RW van kruidvat. Er staat daar niks op. Heeft mn computer geen brander of is er een ander probleem. Ik heb volgens mij een Dell optiplex GX620 maar dat weet ik niet zeker maar zoiets.

Toegevoegd na 1 minuut:
onder het kopje "Geen ondersteunende stations" staat verder niks.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Leest de brander andere cd's wel? Want anders is het mogelijk dat je brander defect is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heervoldemort , gewone games zoals sims enzo wel. Maar verder gebruik ik nooit echt gedownloade cd's op de computer. meestal usb. Maar nu moet ik wat nummers op een cd overzetten. Maar verder werk ik dus eigenlijk niet met een brander. Ik weet niet eens of ik die wel heb.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Als je geen brander hebt, kan je ook geen muziek op CD's schrijven.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik denk dat dat het probleem is, ook omdat er aangegeven word geen ondersteunende stations.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankjewel. En hoe kom je aan een brander? of hoort dat gewoon bij de computer?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Een barnder kan je gewoon los kopen bij een PC winkel. Kost €20 of zo iets. Dan moet je hem wel in je systeem inbouwen. Of eventueel laten doen als je zelf niet weet hoe dat moet. http://www.mycom.nl/componenten/cd-dvd-blu-ray/cd-dvd-bluray-branders/dvd-branders/69237/samsung-dvr-dl-24xsata Bij mycom gratis thuis bezorgd.
Maar ik weet niet wat voor PC je hebt, en of deze daar wel in past.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja zo, oke dankjewel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

De Dell optiplex GX620 was destijds standaard voorzien van een CD speler. De kans is groot dat het dus gaat om alleen een CD speler die niet kan branden. Het was wel mogelijk extra te betalen bij aanschaf voor een upgrade naar een DVD writer.

Vaak kun je op het klepje van de speler controleren wat het is. Staat er op de voorkant DVD-ROM dan kan je alleen lezen staat er DVD-RW dan kan je ook branden.

Als je vaker CD's of DVD's wil gaan branden kun je de CD speler eenvoudig (laten) vervangen door een CD/DVD-ReWriter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing