Hoe kan ik .exe in .txt veranderen?

Ik schrijf programmaatjes en dit zijn .exe bestanden. Helaas ondersteund mijn webhosing (ik wil de programmaatjes gebruiken op mijn site.) geen .exe . Weten jullie hoe ik het kan veranderen? Als jullie naar sites doorverwijzen a.u.b. Nederlands.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je wilt het .exe bestand aanbieden als een download begrijp ik uit je verhaal ?

Wanneer je het via ftp upload zal het geen probleem moeten zijn.

Indien het toch niet lukt kan je hem via Windows hernoemen naar .txt
Op de site geef je dan aan dat mensen hem moeten hernoemen naar .exe.

Maar het lijkt me als je zelf programma's schrijft het geen probleem moet zijn om een bestand te hernoemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Veranderen van EXE naar TXT kan het programma mogelijk beschadigen. Met een in- en uitpakprogramma zoals bijvoorbeeld 7-Zip verklein je het bestand en kun je ook sneller up en downloaden. 7-Zip pakt alle bekende zip-bestanden uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is speciaal ontwikkeld om bestanden te comprimeren. Het kan zeer zware bestanden comprimeren. Het is zeer gebruiksvriendelijk.