Hoe kan ik in een prezie mooi een filmpje weergeven wat niet van youtube komt?

Als ik een filmpje van YouTube wil invoegen dan kan dat heel mooi. Dit lukt mij niet als het filmpje op een andere site staat zoals bijvoorbeeld schooltv beelbank. Ik kopieer dan altijd de link in mijn prezi. Als ik dan tijdens mijn presentatie op de link klik dan ga ik uit de prezi en laat hij het filmpje op de website zelf zien. Terug naar mijn prezi kost dan tijd en kost mij altijd moeite. Hoe kan ik deze mooi laten zien in mijn prezi zonder dat ik naar de website hoef?

Deze keer gaat het om dit filmpje:

http://www.schooltv.nl/beeldbank/clip/20090716_infuus01

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Het beste is als je die video kan downloaden, en omzetten in een formaat dat in PPT past. Ik neem althans aan, dat je dat bedoelt met Prezi. Dat heb ik een aantal jaren gekund, maar steeds moest ik nieuwe trucs bedenken. En ik ben uit die business, dus hoe het nu moet weet ik niet.

Maar hier vond ik een site, waar staat hoe je ze kunt embedden. Hopelijk werkt het, het is een pagina uit 2010. Hopelijk heb je er wat aan. En anders, niet getreurd: dat omschakelen naar een klaarstaande video in je browser en weer terug lukt altijd. Met een beetje oefening stoort het niemand. Alles in 1 bestand, en dan maar afspelen is leuk, maar het gaat om de inhoud. Einstein moest ook af en toe in zijn papieren kijken, en zijn publiek maakte daar geen punt van.