Wat kan je doen aan een 'frozen lockscreen' bij een tablet?

Ik heb 2 maanden geleden een tablet gekocht,maar nu is het beginscherm vastgelopen en ik kan niks meer doen!
Ik heb de winkel gebeld en hij kan vanaf maandag opgehaald worden voor reparatie maar ik wil proberen of ik hem misschien toch nog aan krijg.
Aan en uit zetten en resetten(naar fabrieksinstellingen) helpt niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan proberen om hem aan te sluiten op de Computer en dan te kijken of er een virus in de bestanden zit.
Je kan echter op de tablet zelf niks doen,
Dus dit is een van de oplossingen.
Je moet natuurlijk dan wel een goede virus scanner hebben.
McAfee raad ik je niet aan, maar ESET en AVAST doen het wel goed.
Voor Malware moet je Anti-Malware Bytes downloaden
Deze programma's doen het in ieder geval op Windows 7,8, 8.1 en Apple Computers

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord,ik heb het geprobeerd maar het heeft niet geholpen,jammer genoeg.