Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand nog een manier om cydia te downloaden? "Liefst screen recorder" ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
436
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Afhankelijk van je iOS versie kan je je iPod, iPhone of iPad jailbreaken. Dan installeer je ook meteen cydia

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja! Je hebt er alleen wel een computer voor nodig. Voor Android kun je "My Mobiler" gebruiken, en voor iOS, die jij dus gaat gebruiken, "Reflector". Download deze gewoon op je computer, op je iDevice selecteer je; AirPlay, en dan de computer. Zonder Windows 7 kun je dan jammer genoeg niet opnemen :( Je hebt Windows 7 nodig om op te kunnen nemen. Heb je geen Windows 7? Gebruik dan een extern opnameprogramma zoals: Fraps, Camtasia of Bandicam.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is alleen voor filmen. Je kunt het beste gewoon met je computer filmen. Dan hoef je niet te jailbreaken. Wil je toch jailbreaken? Gebruik fan www.jailbreaken.com (voorbeeld)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel dan* en me autocorrectie veranderde het... Ik bedoelde: http://www.jailbreakme.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding